GOD FUCKING JUL !

Jag tänker inte fira jul med glädje imorgon , jag är inte säker på att jag ens tänker fira den .
Varför fan i helvetes jul för ?
Jag tänker fan inte ...
Nyss ringde veterinären , raina har gått bort ...

jag kommer aldrig släppa den bilden när jag såg henne .. döende
med en jävla syrgas ..
Tänk på ungarna ... dem 2 är bara 4 veckor gamla ...

Kan inte detta året bara ta slut någon jävla gång ...
Jag har sån press redan på när det gäller hästen , 1 enda jävla fucking vecka .

kan inte många sluta ljuga fatt få mig att må bättre , för jag mår bara sämre av det .

KAN INTE ALLA BARA DRA ÅT HELVETE OCH LÅTA MIG VARA ...

nu stänger jag av mobilen , jag vill inte prata med någon ...
aldrig i helvetes jävla kul röv mer ...
Orkar fan inte ...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback