god jul .. eller något !

Jag önskar inte alla en god jul , haha visst e jag störd ?
Men grejen är den , 90% av alla önskar en god jul utan att ens önska det .
För snällhetens skull .
Jag har en vän , eller ja en bästa vän eller något sånt .
han vet precis vad som händer omkring mig , han vet fan mer om mig
själv än vad jag vet .
Inatt pratade vi om önskningar , på julafton då .
Då skrev han att han önska mig en god jul .
Det tyckte jag var jävligt brave av honom , väldigt snällt .
det var en önskning på julafton.
Men jag vet att han menar det , och det är det jag snackar om .

så jag skriver god jul till dem jag önskar en god jul , inte till alla .
Min önskning är iår att kattungarna klarar sig , trots att dem är 4 veckor .
Utan en mamma .
Jag vet att dem är lika starka som deras mamma var .
soofie » 2010-12-24 | 13:32:26
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

sv: God jul =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback