HELL NO !!!!! :'(

Jag hatar detta året , jag hatar detta året .. JAG HATAR DET .
Finns inget jävla fint med detta året , allt är bara hatiskt . ALLTING !
2010 , bli det bästa året ? HELL NO ! kill me kill me KILL ME ...
Jag minns början av året , jag var lycklig som fan .
Visserligen fanns det en anledning till det , men det stoppade .
Jag blev ledsen som fan då , jag erkänner detta men fick åka in
pga koffeintabletts överdos . Utan allt vatten jag fick av min syster hade hjärtat
stannat . Så jag uppskattar dig från då till föralltid verkligen . <3

(har vart svårt för mig o erkänna det inför så många som kan läsa detta)
I april .. försvann allt , thunder , bessye .. Min pappa låg inne för blodförgiftning ,
Den månaden lärde jag mig "förvänta dig det värsta , men hoppas på det bästa" ..
Allt gick ganska okej , fasten detta året har jag känt stor jävla saknad av saga .
Jag har också känt starkt hat av en viss person .
Jag har gjort allt fatt förtjäna din kärlek , inte kärlek som kärlek .
Jag har misslyckats , lika mycket som jag misslyckats i skolan ..
Jag fick en bästa vän detta året också , jävlar vad vi kom överens .
Men sen slutade allting mellan oss nydligen också , jag förlorade ett par kompisar därtill .
Men ni svek mig , trots att ni påstod att jag svek er .
well blev väl fifthy där , 50/50 liksom .

Idag , 16 december , 2 dagar till 18 december , 2 dagar tills det var 5 år sen du gick bort ..

Jag känner mig förstörd , gråter och gråter eftersom jag fick ett samtal ,
"är han inte såld inom en vecka så slaktas han .."
Wuy , innan det samtalet fick jag veta vilket svin jag ödslat tid på .
Innan det gick mitt revben åt helvete .
Vilken kanon dag .. vilket kanon år ..

Jag har insett , det finns en enda pojk här i världen för mig .
han har aldrig släppt taget om mig . Trots alla med o motgångar , vafan väntar jag på?

Sen vill jag tacka jacob , min lille jaccis .
trots allt som hänt under alla åren , vel och bli ihop / göra slut .
Du är jävligt nära mig , en stor del av mig.
Jag älskar dig gubben , du finns alltid här för mig .
Släpper inte taget i första hand om dig , fast jag svek dig nästintill dessa
2 dagar , igår och idag .

Vill tacka min roomie sandra börjesson också ,
alla jävla tårar du fått se på 2 månader bara .
Ändå finns du här för mig , du är fan bäst .
Jag kan lita på dig , det kan jag verkligen .
Jag älskar dig gumman ! <3

Nathalie Johansson , förlåt för allt .
Och tack föratt du finns gumman <3
Du är fan otrolig ! <3

Lisa b , älskar dig gumman .
HAHA du får mig alltid o skratta och du lärde mig o kissa utomhus också .
HAHA , du lär mig mycket :) Älskar dig din förvuxne bebis ! <3
finns alltid här för mig , det värmer sönder ! <3

Jag vill bara känna mig älskad för den jag är , inte för den jag var .

Skönt o skriva av sig ibland , kan inte sluta grina alltså ....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback