Hohihihiohoho !

HAHAHHA kretsloppet idag var fan bäst .
Var på bra humör , sen fick jag sms från anonym som jag oroat mig över rätt bra .
blev lite sne så blev jag sne när vissa försökte få mig o käka (y
Så sluta med att jag kasta en pant burk mot skolsköterskan XD
Sen hade jag ,sandra och skolsköterskan värsta diskutionen , vi pratade om mina allergier så kom
vi in på sexliv XD HAHAHAHHAHAHAHHA
"matilda .. det är bra om du samlagar lite"
HAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA SHISES XD
Fan bästa lektionen på länge XD
Sen till sandra "aaa fast man kan ju faktiskt ha samlag utan att vara ihop"
HAHAHHAHAHHAHAHAHHA XD

IMOOOOORGON (L)(L)(L)

amanda » 2010-12-14 | 18:30:31
URL: http://liindstrand.blogg.se/

sv: haha okej nice :D

vems album sa du? :o

toves träningsblogg » 2010-12-14 | 19:53:39
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

jag är sjuk..super förkyld..

har du klart dig från dessa jäkla förkylningar som man alltid råkar ut för?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback