lyssna på ditt hjärta.

tjaa , haha vakna med tvär ont i revbenen och sprucken läpp ..
wonder what thilda gjorde inatt egentligen XD
HAHAHAH nej så illa äre inte , låter bara värre än det är :P


du har alltid vart en bra vän / bästa vän .
Jag har aldrig menat att få dig att tro något annat .
Jag älskar dig killen , du är den enda killen här på jorden som förstår mig .
Let us just be friends , jag vet att jag inte kan skylla på saker som händer omkring .
För som du sa , vi både vet att det finns en annan (just en person) som kommer emellan oss .
men att säga dem orden du sa till mig , om hur jag vart och hur jag är påväg att bli igen .
Vi hade kul . Jag har aldrig menat att såra dig .
förlåt , jag behöver dig . Min vän ..
Du betyder verkligen hur mycket som helst för mig .
Men om du inte kan förlåta mig är det väl helt enkelt slutet på vänskapen också ,
och det är ganska förståerligt ..

"lyssna till ditt hjärta thilda , gör det bara . Och sluta vägra lyssna till det för i slutändan är det han
som kommer komma upp under alla dina förhållanden och då är det inga förhållanden längre"


soofie » 2010-12-20 | 15:50:35
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

sv: vecka snarare va i egypten :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback