Okej !

till en bra början :)
JAG KAN INTE SOVA ! -.-

Sen, shises .
Jag vet vem allt handlar om , jag vet att det är du .
Jag vet att det är pga dina sms , pga att du överhuvudtaget pratar med
mig , träffar mig . Det är pga dig inget med pojkar går som jag vill .
Det är därför jag är känslokall , det är därför det inte finns något känslomässigt inblandat
i något jag vill ha det inblandat i .
Fast jag har alltid vetat att det är du , men jag kind off like it .
Jag kämpar utan att märka det , men jag slutar inte .
du vet mycket väl vem du är , och alla stunder med dig kommer jag aldrig glömma.
och har inte glömt en enda en , fråga mig om vad som helst och jag minns allt .
du får aldrig försvinna ur mitt liv , för den känslan jag känner med dig ,
jag vill aldrig förlora den . Aldrig i hela mitt liv , för den kommer aldrig tillbaka .

SEN , jag har varit obeskrivligt glad på något sett sen torsdags.
Eller obeskrivligt och osbeskrivligt . Har väl vart gladare än innan , haft dålig period .
(finns saker som får mig att inte gräva ner mig efter det samtalet) 
Som alla redan läst fick jag samtalet om vad som skulle hänt imorgon om inte jag hade
tagit tummen ur röven och pratat med Vanessa som hjälpt igenom och vi försöker fortfarande hitta dig
någon som bryr sig om dig gubben .
Som alla vet hade jag och vanessa både en dålig stämning mellan oss ,
jag läste vad hon hade skrivit om mig på hennes FB när jag skickade ett sånt nr via PM .
Där stod det något som slog till mig "friends forever" , dagen efter tror jag det var ?
åkte jag och jul handla . Där hittade jag en grej som jag tänkte direkt på det hon hade skrivit .
Så vanessa , haha jag har något till dig :) HAHAHA .
jag har fått tron att vänskap kan hålla föralltid trots omständigheter .

sen vill jag bara berätta för EN VISS person :) HAHA jaa precis du vet vem du är .
JAG SÄGER Vafan jag vill , JAG KLÄR MIG hur fan jag vill , JAG GÖR VAD FAN JAG VILL .
Jag har åsikter , och rätt att tala ut om dem :) VILKET gör mig till världens bitch ,so what? HAHA !
Jag klär mig inte dåligt alltså , tycker inte det ser så värst slampigt ut om man tänker efter HA?:)
(3dje punkten är inte lämpad för bloggen xD HAHAHAHAH)
Men tro fan inte att du kan behandla mig som du vill , för det kan du inte :)
I don't care , keep going . Kalla DEM personerna vafan du vill också ,
men du vet att innerst inne har alla ett hjärta :)

FlizanLizan » 2010-12-22 | 11:05:34
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

sv: okidoki, jag svarar på kommentarre ;)

soofie » 2010-12-22 | 11:41:38
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

sv: det är bara bra, hur är det själv?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback