raina

när jag kollade på henne idag , hon var svag . hon var så sjukt jävla svag och det gjorde så jävla
ont att se att den fightern kan vara så svag .. ju närmare vi kom till veterinären dessto sämre blev hon ..
vi fick gå in akut för det var sista minuten det handlade om .
Hon låg där på bordet , i katt buren , med syrgas . dem gjorde så mycket dem kunde.
Men att se henne försöka andas dödade mig inombors så inåthelvete .
har aldrig sett ett sånt starkt djur vara så svag .
jag kom att tänka på breakeven när jag såg henne , början av låten
"im still alive but im barley breathing , just pray to a god that i don't belive in"
För hon kämpade verkligen .
Jag kom hem , vid 17:46 fick JAG Samtalet om att hon hade försvunnit en timme efter
att  vi lämnat henne ..
Just då hade jag sagt till en av hennes 4 veckors gamla unge "mamma kommer hem snart,
jag lovar"
fick samtalet och började stört lipa , höll i den lille och sa "hon kommer inte .." han kollade på mig
som han förstod .
DET gjorde ont så inåthelvete .

jag gillar också
"They say bad things happen for a reason
But no wise words gonna stop the bleeding"

För det stämmer verkligen .

Nu sitter vi och väntar på svar på hästen så den inte behöver lämna oss heller..
Sabina » 2010-12-24 | 01:51:39
URL: http://sabinait.blogg.se/

sv/ HAHAHAHA TRODDE BARA SÅNT KUNDE HÄNDA MIG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback