Am i just like you ?

Känsla fatt tillfället ska glida oss ur händerna. Förlora riktningen, du förlorar tron.
Du önskar efter någon, Känsla att allt börjar glida .
Är jag precis som du?
Alla de saker du gör - kan inte hjälpa mig själv ...
Hur känner du dig när det inte finns någon sol?
Och hur ska du bli när regnmolnen kommer och drar ner mig igen?
Hur kommer du att känna när det finns ingen?
Är jag precis som du?
vänder fatt möta vad jag har blivit, bär askan av någon - krossad av stammen
Försöker fylla det utrymmet inuti ,
Är jag precis som du?
Känn aldrig att du är ensam, jag kommer aldrig att svika dig, j
ag kommer aldrig att lämna dig-
Bryt inte ihop, låt det inte gå.
bär begreppet tillbaka till mig ...
Feeling the moment slip away
För jag är precis som du





ESSEM, Selena M » 2010-12-10 | 16:37:29
URL: http://essems.blogg.se/

hoppas du får en bra helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback