ehm ..

Om man typ skulle skaffa en dagbok istället för blogg ? x) haha .
Nejmen serious .
mår fett illa , känns fan som jag är dödsdömd eller något .
Mitt huvud exploderar , min mage gör ont och är fett yr ..

Får ännu mer ont i magen när jag tänker efter på en grej också ..
Inget funkar för mig , jag måste vara själv nu .
Behålla vännerna omkring mig som stöttar mig .
Och vara nära dem 2 bästa vännerna jag har .
(Sandra B & Lisa B)

Låt mig vara ifred , jag vet inte vad jag vill och jag bara velar .
för jag är förvirrad och osäker på mina beslut .
Jag vet inte ens vad jag sysslar med nu .
Sitter och skriver i en blogg , som vem som helst kan läsa .
som kanske t.o.m du läser .

Får se framemot kvällen , imorgon är det en ny dag .
Allt är förlåtet då hoppas jag , för inget verkar förlåtet just nu .
Nu vet jag hur dem personerna jag undvek känner sig ,
eftersom det känns som du undviker mig .
Du är antagligen sur på mig också , inget oförväntat .
Om du vill krossa mig, så håller du redan på med det
väldigt långsamt , men tempot ökar för varje dag jag inte pratar
med dig .
Let's move on .

 

Rotade igenom en låda som jag packade för ett jävla bra tag sen ,
där hittade jag ett armband , en t-shirt .
Armbandet fick jag förra året och samma med t-shirten .
Det är inte ofta jag har slutat tänka på dig .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback