Godness

Jag lovade dig aldrig en stråle av ljus, jag lovade aldrig det skulle bli solsken varje dag.
Jag ger dig allt jag har, den gode, den onde.
Varför lägger du mig på en piedestal? Jag är så högt att jag inte kan se marken nedanför.
Jag har alltid sagt att jag skulle göra misstag, Jag är bara människa, och det är min räddande nåd.
Jag faller så hårt jag försöker så bli inte förblindad.Se mig som jag verkligen är. har jag fel ,
så dra mig från att piedestal.
Jag hör inte hemma där. Varför tror du att du känner mig?
Men i dina ögon är jag något ovan dig , det är bara i dina tankar , Endast i ditt sinne jag bär en gloria.
stående härifrån, skulle du inte säga så , om du var mig
jag vill bara älska dig.
johanna » 2010-11-28 | 12:24:07
URL: http://jmok.blogg.se/

haha kul :p allt bra ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback