Oh yeah , new fresh start!

Tog bort de gamla inläggen , det är dax att börja om på nytt tycker jag ^^
Så kanske ska dra en kort presentation om mig själv ,
Matilda , bor förtillfället i lindome med min vän Sandra börjesson
(http://jagharenkatt.webblogg.se/)
med min katt Arnold & imorgon får vi en till inneboende som ska bli kallad
fluffy eller kompis ^^ HAHAHHA aa , ni vet våran fantasi är inte på topp ^^
Sista året på gymnasiet , stora funderingar på att hoppa av men livet leker ^^
En jävligt glad brud är jag , försöker lyssna till mig själv när jag hjälper andra
"livet är för kort , gör du ett misstag betyder det inte att du inte kan fixa misstaget.
det är gjort , men går oftast att rätta till , du är människa & misstag e mänskligt"

Jo jag har en bästa vän som heter Lisa bergman ,
vi var jävligt tighta i somras och förra sommaren . Ingen kan ersätta hennes plats
då hon förstår mig på alla sätt och vis , finns där för en .
Jag älskar dig gumman , från djupet av mitt hjärta ! :) <3
ingen pojkvän , då jag har ett fast beslut om att inte skaffa någon
eftersom så fort mina känslor blir besvarade backar jag undan .
Jag är rädd för kärleken , rädd för att bli krossad igen kanske ? ^^

Min musiksmak
, ehm hårdrock , rock , metal typ ^^
intressen , det är la häst , musik (gitarr&sång)
Filmer , House of haunted hill & ginger snaps <3

Jag är en förjävla elak person , haha nej men mina skämt is to bad.
fick höra en sak som faktiskt gjorde ont , HAHA
"du har inget snällt inom dig" - seriös kommentar

Well , welcome to my miserable life :)
enjoy




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback