test

Vem:
Hånar du:
allt och alla ?
Längtar du mest efter: hrm
Vill du helst slippa: dem flesta
Stör du dig på: Jadu , finns la några

Vilken:
Tidning läser du:
ingen
Buss åker du oftast: 767
Fråga ställer du oftast: Va?
Årstid föredrar du: vintern
Varför? För det är den finaste årstiden

Åsikt om:
Politik: Jaadu
Kött: ehm?
Distansförhållanden: Dem håller inte :)
Exflick/pojkvänner: Mina eller någon annans ? :S
Djurförsök: Hatar't !

Anser du dig själv vara snygg: nej
Vem är snyggast: Damon i Vampire diaries^^
Har du varit kär: ja
Är du kär nu: jag vet inte
Är du en bra flick/pojkvän: alltid försökt o vara det , men ja
Har någon varit otrogen mot dig: ja..
Har någon varit otrogen med dig: ja..............
Har du varit otrogen? : ja
Hur många på din kompislista har du hånglat med: såpass
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad: Jag raggar inte !
Hur raggar du: ?
Är du svårflörtad: Ja det är jag , svårt att få förtroende !
Tre fördelar med dig: Finner inga fördelar 
Tre nackdelar: Jadu
Vad är det för dag idag: tisdag
Känner du dig älskad: av?
Har du en pojkvän/flickvän: NEJ
Är du musikalisk: Ja
Gillar du godis: tröttnat !

Lakrits eller choklad::s
Hur många skedar oboy:  dricker aldrig det ?
Hårt eller mjukt bröd: mjukt kanske?
Skriver du dagbok: räknas blogg ?

Festival i sommar då:
Ja det blir det förmodligen !
Har du mycket pengar: haha nej ?
Hur mycket då: 1000
Vad ska du göra imorgon: körskola,få mitt arbets-schema
Ska du hångla: nej
Är du full: Ung och dum
Beskriv dig själv med ett ord: jävligt egen
Blond eller svart hår: svart
Tjejer eller killar: Killar?
Är du dum i huvudet: Man kan tro det!
Uppge din ålder: 18
Vad förfestar du på: vatten
Hur många har du träffat på din vännerlista: flesta
Vem hånglade du med senast: PASS
Vem fick du senast en komplimang av: tar inte emot komplimanger längre
Vad sa personen i fråga: att jag var underbar typ.
Har du raggat på internet: old shit
Har du använt någon hårprodukt idag: hårspray
Hur många speglar finns i det i ditt rum: 3 tror jag?
Var är du nu: i lindome
Vad köpte du senast: mat tror jag?
Vad har du för framtidsplaner: uteliggare
Har du några högklackade skor: ja
Absolut dance eller Absolut music: vettefan
Goth eller pop: goth isf
Vad har du för planer till helgen: lilla edet , vara med lisa fisa !
Vilken färg har du på dina underkläder nu: vitaa
Vad tycker du om sex and the city: längesedan jag såg
Har du rakat dina ben någon gång: Nejfan , vinterpäls !
Är du feminist: klart jag inte  är, männen ska jobba & tjäna massor med pengar. vi kvinnor ska slava vilket innebär laga mat, föda barn, ta hand om barn, städa osv. naat
Vilka språk kan du prata: finska & Svenska
Skulle du kunna ha silikonbröst: jadå
Borde man få röka på pubar: Nej verkligen inte
Vilken stad är din mamma från ursprungligen: hellsinki !
Hur många meddelanden hade du fått när du loggade in: ehm .. a?
Skulle du vilja åka upp till rymden: rymdmonster
Vad åt du till frukost:  NADA ! ska få anorexia så jag blir tunn som ett ben så man kan bryta av mig lättare ...............
Är du snyggast på film, i spegeln, på foto eller irl: spegeln isf!
Har du en sax eller annat skärverktyg vid datorn: nagelsax?
Vad var det senaste du klippte sönder: papper
Hur kul har du på en skala från ett till tio: svin tråkigt , take the life soon!
Varför är du inte vegan: skrattar åt det !
Hur många är online på din msn nu: 145
Vad fick du med posten idag: vet inte ?
Använder du långkalsonger: ja absolut, när det är kallt!
Nätlinnen: HAHA, alltid. sjukt sexigt vettu
Vart köper du dina kläder: blandat :)
Schysst film du sett nyligen: a nightmare before christmas
När är någon söt: Jag när jag nyser !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback