(y)

jag är trött på att höra och se ordet "föralltid"
För inget varar föralltd, inte när man är såhär ung.
Plockar jag upp en ask där ett smycke låg med en lapp fanns ordet "föralltid" med ,
kollar jag gamla lappar finns ordet "föralltid" med 
jag vill aldrig mer höra det ordet , säg aldrig det mer till mig . 
ingen , någonsin . 
Ordet föralltid , inom kärlek är en lögn för mig . 
"detta är bara ett löfte och dig och mig föralltid" , visades ju. 
 
jaccis » 2010-11-30 | 17:12:13

ja vet att en av dem är utpekad te mig.det me löftet.Ja menade de då o ja menar de fortfarande.om de finns chans o få tillbaka dig då..

Sabina » 2010-11-30 | 20:03:21
URL: http://sabinait.blogg.se/

sv/ Gör du så! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback