i bruise easily

Du heter ? matilda
Smeknamn: Thilda , tildis , thulds , ankan .
Beroende av: Kaffe o cigg !
Vad får du oftast komplimanger för? ögon , utseende ?;s
Hur imponerar man på dig? HAHA , man kan inte impa på mig ;D
Är du svårflörtad? ja !
Brukar du skratta för dig själv? AHHAHA ja..
Var bor du? lindome
Trivs du där? Jadå
Kan dina föräldrar lita på dig? hoppas jag väl ..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? inte i min närhet .
Äger du några converse? ja <3
Har du varit full den här månaden? för många gånger XD
Är du allergisk mot något? selleri !
Har du pussat någon som är fyra år äldre? ja
Nästa mål i ditt liv? bli en snällare människa ? (a)
Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer .
Sov du ensam inatt? Jaaa faktiskt ^^ fick sent besök only
Brukar du komma i tid? neeej , händer inte ofta att jag är i tid :P
Hur känner du dig nu? like a mess !
Vanligaste färg på dina kläder? Svart
Vem saknar du? Min jättebebis , tandolini , tummetotten, väldigt många faktiskt ..
Hade du en bra kväll igår? den var la helt ok , om jag hade vart på humör fatt ha en bra kväll !
Favoritdryck på morgonen? Kaffe ofc , fast är jag bakis gäller saft !!!
När brukar du oftast gå och lägga dig? 2-3-4-5
Är du blyg? rena motsatsen !
Vill du hellre ha mail än brev? neeeeeeeeeej :o
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? tror inte på kärlek överhuvudtaget längre faktiskt !
Har du spytt offentligt? HAHAHAHA NEJ!
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag? whuuuuuuuuuut?
Är du nöjd med ditt liv? hade jag fått frågan förra veckan hade jag sagt JA ! :) men idag , nej!
Är du bortskämd? tyvärr , försöker ändra detta !
Vad gör du i morgon? suuuuuuuper ..
Vad är det värsta du vet? uhh detta kan bli spännande ;D LÖGNARE ! PÅ ALLA SÄTT OCH VIS !!! SVIKARE OSV ! SÅNA JUBEL IDIOTER ! :S
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ibland är det för mycket XD
Vad behöver du just nu? tid , eller någon som håller om mig och säger att allt blir okej .. eller en vanlig dag med min häst .. eller förmodligen f.d min häst ..
Är du kär? har svårt o bli kär , men intresserad eller vafan .. vet inte längre ..
Vilken person tycker du är en bra förebild? brukar inte se upp till folk sådär , för man ska vara sig själv och inte försöka bli någon annan !
Vad längtar du till? tills jag får ett liv !
Har du bra vänner och äkta vänskap? Mer bra vänner , men har äkta vänskap med några få .
Vad använder du för shampoo? provost
En speciell dag du minns? alla dagar med min lisa fisa ! :) vi har jämt haft så jävla roligt XD
Hur gammal är du? 18
Om fem månader? 18
Gröna eller röda äppeln? röda !
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Jacob , lisa , vanessa , puff :)
Vilken tid gick du upp idag? halv 1 !
Har du sovit i din egna säng inatt? jaa !
Har du strumpor på dig nu? jaaa
Vad ska du göra ikväll? ligga i sängen !
Är det okej att gråta? jag är inte den som gråter , hatar tårar . men mjo , det är okej .
När grät du senast? inatt och när jag vaknade & ganska snart igen .
Vad skulle du göra om du vann en miljon? flyttat åt helvete and start over!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? neej !
När går du upp ur sängen en helgmorgon? är jag fortfarande full när jag vaknar blire 5-6-7 sen deckar jag och sover till 12-1-2 ;D
Har du piercing: nixpix!
Vill du gifta dig? njaaa ..
Vill du förlova dig? njaaa
Vill du ha barn? ve tinte
Solar du ofta? neej XD
Är du bra på att laga mat? Nej
Gillar du att dansa? OH YEAH!:D
Är du flygrädd? jaa :)
Hur vig är du? inte mycket längre XD
Vad dricker du helst när du är törstig? Coca-cola
Vilken är din favoritglass? ingen
Tror du på ett liv efter döden? hoppas inte de stämmer XD
Tycker du om sushi? usch nee
Vad äter du helst när du ser på film? inget :P
Bor dina föräldrar tillsammans? nej !
Har du tandläkarskräck? ja !
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvälls isf XD
Vilken ögonfärg har du? grönbruna
Biter du på naglarn? Nej
Röker du? Japp
Senaste låt du hörde? ryan adams - wonderwall
Vad gör du på helgerna? helt olika , beroende på humöret XD

Anna med A » 2011-02-19 | 13:43:11
URL: http://annaavs.blogg.se/

ja :)

soofie » 2011-02-19 | 13:45:24
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

sv: okejs :), hade du en bra fredag ?

Sandra » 2011-02-19 | 16:17:53
URL: http://kandii.blogg.se/

sv; travare är härliga. en kompis har haft ett par stycken. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback