nu så .

nu har jag funderat , iprincip hela natten .
somnade vid 6-7 ..
Alla får klara sig hur bäst dem vill utan min hjälp nu ,
för fören gångs skull ska jag sköta mitt innan jag lägger en enda jävla
tanke åt någon annan för det har jag gjort nu .
Och därför crasha allt ihop och grejer .
Förhoppningsvis har ni andra vänner som kan finnas för er ,
för jag lägger ner den rollen för ett tag faktiskt .
För jag tycker inte att jag får någon vidare respons mer än ,
"Aa okej .. VET DU VAD SOM HÄNDE MIG IGÅR ?!:(" typ ..
Jag lyssnar inte längre så länge ni inte försöker hjälpa mig som jag hjälpt er .
det är vissa enbart som ska känna sig träffade ,
men tyvärr får det bli såhär nu ..

Anna med A » 2011-02-19 | 13:23:13
URL: http://annaavs.blogg.se/

ligger i sängen med musik och pluggar :)

soofie » 2011-02-19 | 13:25:48
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

sv: middag med brudarna, själv ?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback