saknarsaknarsaknar

jag gör flera misstag per år har jag märkt , sist gång jag sålde min häst hade jag helaine , jag hade eja , och jag hade erik . Hade så jävla många jag kunde finna tröst hos , för då var jag inte utan något .
Jag sitter och täänker på det när jag sitter ute på trappan och röker och kollar fan ner mot hagen ..
Helt tomt , i stallet .. helt tomt i hagen .. ingen häst hörs från skogshagen.
Nu finns det ingenting som kan ersätta ..
Och jag saknar min jätte bebis :( fan ..
det var inte för det bästa , och ingenting känns rätt längre ..
Och jag gör som med allt verkligen , jag skjuter upp det ..
Jag måste ta itu med detta nu men står inte ut en sekund till :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback