i know there is no life after you .

ett problem bygger upp flera problem , för små problem tar man illa upp vid och dem blir då större .
Jag har haft en ganska kass dag idag faktiskt , där ett stort problem gjorde så många små problem blev
Större än vad dem är , men jag orkar inte bry mig nu ! :)
Mår bättre nu , men har en del nojja fortfarande .
Jag slösar för mycket tid just nu .
Jag ska börja rätta till allting , alla bitar börjar fanimig falla på plats och när jag tänker
lite mer så är jag gladare än någonsin .
Skulle jag jämföra mig nu med för ett år sen precis , då låg jag inne på akuten olycklig .
För dumma saker hände pga dumma problem problem !
men nu sitter jag här vid köket , med mamma framför mig .
Jag hade ett tufft år förra året , var aldrig lycklig iprincip, men det känns verkligen som detta året är bättre änsålänge
faktiskt , trots allt skit som hänt o att jag fått sälja mitt hjärta.
Daughtry - life after you . Det var den sista låten jag lyssnade på när vi fick avliva thunder ,
jag är bara glad nu när jag hör den för det var för hans egna bästa :)
Men då kände jag att det inte skulle finnas något liv efter honom , för jag fick ta hand om honom från dag
1 han flyttade hem till oss tills han blev tillbaka körd till åby .
Jag är jävla nöjd , och jag kan tacka mina nära vänner för det ! :)


Thinkin' 'bout the better times, must've been outta my mind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback