September .

September har en del dagar som man är glad över , min pappa fyller år , jag fyller år , bror fyller år , timmy fyller år.
Många födelsedagar .
Avgör september som den mysigaste tiden på året , då är det höst .
Bästa tiden att vara ute och rida iprincip .
Men finns fortfarande en grej jag glömde nämna som hände i september .
det har fortfarande satt sina spår , men det är inget sorgligt .
Bara något jag kan skratta åt i efterhand, iaf alla bra minnen :)
Iaf när man läste alla gamla logginlägg på fb ..

Av alla de saker jag minns fortfarande
så ser sommaren aldrig mer samma ut .
Åren går och tiden tycks flyga men minnena är kvar .
I mitten av september skulle vi fortfarande varit ute i regnet
Inget att förlora men allt att vinna
Reflekterade nu på hur saker och ting kunde varit
men det var värt det i slutändan
Nu verkar allt så tydligt, det finns inget kvar att frukta
Så vi gjorde vårt sätt genom att hitta vad som var verkligt
Nu är dagarna så långa att sommaren går vidare
Vi letade efter något som redan var borta.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback