usch :(

satt och funderade över arbetsinterljuven igår kväll , tänkte på hur kul man egentligen hade när man
var liten på ridlägret . sen kom jag underfund med vem jag hade det roligt med osv osv ..
så är ganska nere och inte alls peppad på att åka dit faktiskt , känner en stor klump i magen faktiskt .
Inte rädsla fatt inte få jobbet , det förväntar jag mig inte när det är så många som sökt dit .
Men fatt känna den otroliga saknaden när jag är där .
När jag lämnade platsen sist gång var jag med dig , och nu är du borta föralltid ...

Medan jag minns alla ord du talade med mig
Kan inte låta bli att önska att jag var där, tillbaka där jag skulle älska att vara.
Käre Gud, det enda jag begär av dig
är att hålla henne nu när jag inte finns, jag är alldeles för långt borta
Vi behöver alla den person som kan vara sann för dig
Men jag lämnade henne när jag hittade henne och nu jag önskar att jag hade stannat
 För jag är ensam och jag är trött, jag saknar dig igen ..

Bilder och minnen kommer att hjälpa mig igenom detta.


tack mitt lilla vanilj luder-lisa också fatt du finns här jämt för mig.
Älskar dig gumman , du är som en stora syster för mig !
<3

Anna med A » 2011-03-30 | 09:31:41
URL: http://annaavs.blogg.se/

jag med"!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback