Esteban (L)

idag vart det fartfyllt , han var pigg som satan . 
hoppade jätte fint tills det blev skevt, han fastnade med bommen mellan både frambenen . 
välte omkull och jag åkte av , fick hans framdel på mitt ena ben och knät pajja på mig . 
Det  första jag gjorde när jag reste mig upp var att gå mot honom , men läraren ville att jag skulle stå still .. 
helt chockad var jag .. hoppades bara på atth an inte hade skadat sig men det hade han inte :)
däremot jag var helt halt och allting xD men blev glad när jag insåg att han var hel :) 
vi drog en extra runda sen efteråt , och det gick sådär bra . 
Han var rädd :/ men hoppas han kom över rädslan ! 
Puss på världens finaste ponny! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback