hejsan hoppsan

Jahop , igår var det ugång på G , 
och vi gick fanimig ut också!
Första gången på 2 månader . 
haha bartenderna trodde att vi hade stuckit hem och det trodde taxi chauförrerna med .
Men icke icke!
hade hel kul kväll ,iaf jag hade det eftersom jag hade så mycket annat i tankarna!

På tisdag ska vi plocka in Killer till en box så jag kan få börja umgås med honom , wiho!
de ska bli kulikul!!!
Naaaan » 2011-10-23 | 18:59:03
URL: http://naaaan.blogg.se/

sv;haha nja inte här,stallet här har väl inte de bästa hästarna och knappt någon rider där längre x) men visst är det roligt att rida! Dock tycker jag att själva stall skötseln och allt runt omkring är rätt trist x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback