i should go .

Har spenderat 4 månader så långt ifrån dig man kan komma , 
en bra bit iaf . Jag trodde jag skulle sluta tänka när jag kom hit . 
Jag trodde att allt skulle vara bra vid detta laget . 
Men ändå poppar du upp överallt och jag kan inte sluta tänka på de som har hänt .
När jag kommer hem , vill du vara den sista personen jag ser . 
Men ändå vill jag se dig , för att se om du har något att komma med . 
För det har jag , men jag borde inte säga det jag vill säga . 
Det är det sista jag borde . 

en låt jag lyssnade på mycket i början , februari något tror jag var en av dem första gångerna . 
Sen passade den låten jätte bra efter allt som hände .
Here we are , Isn't it familiar ?Haven't had someone to talk to in such a long time 
And it's strange , all we have in common  And your company was just the thing I needed tonight 
Somehow I feel I should apologize Cuz I'm just a little shaken by what's going on inside 
I should go before my will gets any weaker and my eyes begin to linger longer than they should 
I should go , before I lose my sense of reason and this hour holds more meaning than it ever could 
Baby, I should go 
It's so hard keeping my composure and pretend that i dont see 
And your laugh is pure and unaffected .It frightens me to know so well the place I shouldn't go 
I know I gotta take the noble path Cuz I don't want you to question 
the intentions that I have !
toves träningsblogg » 2011-10-03 | 21:32:50
URL: http://fitnessguru.se/tovelarsson

Hej!

Är så hemskt ledsen att jag varit så seg på att svara. Har varit mycket med skola och flytt till Uppsala.

Dessutom så byter jag blogg nu.. du följer väl med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback