can u still see ?

Följt JVM i hockey nu sen jag kom hem , blev inget brons för finland
men det är lugnt för med all självsäkerhet kan jag säga att sverige inte tar guld idag iallafall! =)
FÖR ATT , dem möter ryssland vilket glädjer mig att jag är ryss också ^^,
dosent really matter right !

Kollat igenom hela Vampire Diaries säsong 1 också ^^,
haft Nessa på besök här i över 1 vecka =)
Idag var jag iväg en sväng med Lisa , kändes skönt =)
Fastnat återigen för All i need med Within Temptation , tycker den passar så bra
för tillfället ^^

Can you still see the heart of me
all my agony fades away
when you hold me in your embrace

Don't turn me down
for all i need
make my heart a better place
give me something I can believe
Don't turn it down
what's left of me
make my heart a better place

i've tried many times but nothing was real
make it fade away
don't break me down
I want to believe that this is for real
save me from my fear
don't turn me down


Måste också tillägga att Pulkkinen i finska laget , vilken karla karl!! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback