5te ..

A last thing , supa skallen av sig i helgen :)
no pain i revbenen blire då ! :)

Jag fruktade aldrig det oväntade tills jag hittade mig själv i denna märkliga plats ..
Omedveten om var jag var på väg ,det visade sig dina fotspår jag hade jagat ..
Jo jag borde veta mycket bättre än så här , men du har ockuperat mitt centrum i mitt universum
Jag ska flytta i omvänd under din mäktiga förbannelse
Jag hatar mig själv för att älska dig , jag vänder bort huvudet
Men mitt hjärta kommer att förbli till den dag jag lär att du inte bra för mig
..
Det är ologiskt och det är upprörande det sätt jag låter dig hålla mig hängande på ..
Din karaktär är smittsamt
Jag vet att jag borde ha tänkt innan jag hade gjort , jag har gått och lät min impuls vara min guide
Och denna promemoria, jag ska vara värnlös en tid
..
well , Fu ! :)

Tack för tipset jacob , nu känns det lättare ! :)
<3
borde lyssnat på dig från början !:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback