Breakeven ..

Jag lever fortfarande men andas knappt .. Ber bara till en gud som jag inte ens tror på ..
Jag har tid , medans han har frihet . När ett hjärta bryts bryts det inte helt .
Hans bästa dagar blir mina värsta , när jag är vaken har han inga problem med att sova.
Vad är det meningen att jag ska göra när den bästa delen av mig var alltid du ?
VAD är det meningen att jag ska säga när jag kvävs och du är ok?
Jag faller i bitar ..


Dåliga saker händer av skäl , men inga visa ord stoppar blödningen .
han gått vidare medan jag fortfarande sörjer Och när ett hjärta bryts , bryts det inte mot någon det gör inte nollresultat ens..
du fick hans hjärta och mitt hjärta och inget av smärtan . Du tog allt , jag tog på sig skulden.
Nu försöker jag göra vettigt av det lilla kvar
För du lämnade mig utan kärlek och ingen kärlek till mitt namn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback