vem är den där jävla matilda ?

Jo , jag är den där jävla matilda :)
Jag är 18 år , bor i lindome & Lilla edet . I lindome bor jag med min kära vän Sandra och i lilla edet hos mina föräldrar (e mest i lindome !) . Jag är jävligt ärlig , säger det jag vill ha sagt även om det låter , kanske inte så milt .
Men annars är jag en jävligt glad person , tar vara på sekunderna och minuterna :)
Jag är väldigt sånt "stay away" också , ogillar när man terrar mig och ger mig en jävla massa komplimanger tycker att sånt är att smöra HAHA , fast aa jag är ju som jag är !
Kommer lätt överens med folk . Jag går på åtg , sista året .
Jag har en häst , och en kompis till min häst HAHA ! :) så hästar är väl ett intresse , inte sånt jag brinner för
dock .. Men musik är ett intresse också , jo när vi kommer till musik . Vad lyssnar den där jävla matilda på för musik ? Rock / metal , ungefär . Det är det jag mest lyssnar på . Volbeat är ett absolut
favoritband då dem kan blanda olika genrar . har jag någon pojkvän ? NEJ , för jag vill inte ha en pojkvän heller . Klarar mig jävligt  bra utan  en massa problem :)  vad gör jag under dagarna ? HAHA , tränar , hästarna , sitter  vid datorn , ehm ..  SHOPPAR !  Favorit plagg o shoppa ? UNDERKLÄDER OH YEAH !
Jag har kanske inte 100000000000000 vänner men jag har dem bästa iaf , vilket jag tycker räcker :)
Vad älskar jag ? KAFFE & CIGG ! så obeskrivligt , HAHA !
fan detta kan bli ett jävla rullande band , men det är väl detta som är det viktigaste om mig !
HAHAHA !

just det , min katt , arnold . Han är mitt allt :)

Foton av Emma » 2010-12-29 | 21:23:22
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Vad kul!:D



Anmäl gärna dig till Kvällens Blogg i inlägget under!:D



Forlåt om du inte gillar reklam!!!

malin » 2010-12-29 | 21:58:57
URL: http://malinbkarlsson.blogg.se/

Jo det tycker jag med :) Allt bra med dig? :)

Foton av Emma » 2010-12-29 | 22:01:03
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Okej!:)

|| BellaTheAsianOne || » 2010-12-29 | 22:42:28
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

åhh så söt !!



sv: hehe aa riktigt nära :d <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback