feber

Feber, mår inte alls bra .
Fast nu mår jag bättre efter lite verktabletter :D
ingen mjölk hemma , inget smör , ingen smörgås .
bara knäckemacka , men det får man la nöjja sig med :)
Pratade med käre jonna nyss , eller ha 20 min sen kanske .
jag är så jävla sugen på typ , glass eller tårta XD HAHAHAHHAA
Fuck it.
Men men , ska väl ta på mig lite andra kläder , eller hoppoa in i duschen
sen byta om och sen åka till affären , måste ha mjölk .
Svettas ihjäl men fryser , kallsvettast har jag för mig att det kallas ?
Igår påstod "spåkulan" på fb att jag skulle duschat bort alla problem ,
well får la göra det idag ^^

Njuter bara av att se lilla fluffy fräsa åt arnold, HAHAHAH så jävla sött .
får ta tummen ur röva och skicka iväg några sms också , var så trött
att jag inte orkat svara (y)

Tjingtji g
Sabina » 2010-11-29 | 16:59:42
URL: http://sabinait.blogg.se/

sv/ Oj :O minns inte vad jag skrev :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback