I did what i did .

Nu var sista droppen lagd , VAFAN !
nu har jag sagt mitt , ingen vän i världen skulle sumpa en chans som du gjort nu !
jag har gjort så jävla idiotiskt mycket för dig , varje gång du mått dåligt
har jag dissat en jävla massa BRA personer fatt se till att du mår bra .
JAG HAR GJORT SÅ FUCKING JÄVLA HOR MYCKET OCH NU SKITER DU I MIG !
DU SKITER I OM JAG DÖR IPRINCIP , eller nej för då kommer du sitta 5 år framöver o sitta
och lipa och tro att du och ajg var bättre vänner än såhär så folk ska tycka synd om dig !
FÖR DET ÄR DE DITT LIV GÅR UT PÅ !
ATT MAN SKA TYCKA SYND OM DIG HELA JÄVLA TIDEN O SKITER I ANDRAS PROBLEM !
JAG HAR ALDRIG FÅTT EN JÄVLA TALAN OM NÅGOT SOM HÄNT MIG !
Tror att allt är som vanligt efter att ud skitit i mig ? HA !? NEEH !
SEN SITTER DU O KLAGAR PÅ MINA VÄNNER HELA FUCKING TIDEN !
Säger "aaa men den skulle väl inte gjort såhär för dig?" JO JAG VEt ANDRA SOM GÖR SÅ JÄVLA
MYCKET MER ÄN DIG SOM IAF LYSSNAR TE SKILLNAD FRÅN DIG !
godness ..
ska aldrig mer sluta röka asså blir överflippad ..

ska inte göra ett skit för dig mer .
HA de gött !!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback