lyckat !!

i fredags var det trädgårn med lisa och konrad somsagt , lyckat lyckat ! :)
igår var man inte så pepp pga skäl , haha men men drog ändå och det blev rätt nice .
körde nästan en stripp inne på 3 kockar fatt man dog av värmeslag , täntke weey fan va lyckat
kan ha skinnjackan idag för det är så jävla varmt och jag har ändå min ultra kofta !!
MEN NEJ , koftan flög på dansgolvet eller någonstans så har fryst sönder hela idag -.-
fick dock låna A:s jacka igår kv, gölligt .
men men vi fick åka till F och sova där ^^
lisa drog till R , haha naw.
vaknade mitt på morgonen , vet inte va klockan var men runt 5 skulle jag tippa .
Mitt hjärta slog 5000 slag i minuten eller något och krampa , fittifan .. jävla redbull vodkor .
idag har jag skakat hela dagen och mår allmänt skit i bröst korgen verkliegn ...
:(
buhu..
några roligheter som talats i helgen ..

Bussen från göteborg 3 på natten , jag decka och lisa väckte mig
Jag - FAN VAD DET LUKTAR SPYA !!! Äre jag som spytt ? :o
Lisa - HAHAHA nee...
(roliga var att jag trodde det var en självklarhet ? och jag spyr aldrig xD HAHAH )
igår ;
Lisa - Asså thilda .. jag kan nite sluta kolla på dina tuttar ..
senare ..
Jag - hrm , undra varför den heter wild africa ?!
Lisa - för att dem har pressat ner negers där .
HAHAHAHAHAHA

Well you can cut a rug
Watching you is the only drug I need
So gangster, I'm so thug
You're the only one I'm dreaming of
You see I can be myself now finally
In fact there's nothing I cant be

I want the world to see you'll be with me

....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback