"/ tänk på mig ibland..

mot alla odds försökte vi , men så en dag var allt förbi..
nu står jag ensam kvar ..
Men kanske ödet förut såg , o tids nog kommer vi förstå ..
det finns ingen väg tillbaks .
tro på kärleken , du kommer finna den .
Åh låt ditt hjärta slå för nån du litar på , men tänk på mig ibland ..
vi gjorde allt för kärleks skull , men jag såg att dina tårar föll ..
När du långsamt tog farväl ..
Men som ett minne från då , kan tiden läka dina sår .
för du har en känslig själ ..


funkar inte o höra av sig sådär huxflux faktiskt =/

som jag&lisa prata om igår , jag har bara vart kär en enda gång i hela mitt liv .
O det var mellan ett halv år sen till ett år ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback