All i need

häromdagen gjorde jag en grym befrielse , jag sa precis allting i
punkt o prickar .
ALLT nästintill fick jag sagt och det känns så jävla underlättande nu .
För jag vet mer vilken väg jag ska ta nu , vart jag ska börja vandra .
Så jag inte står kvar i korsningen och undrar vilken väg jag ska ta .

Jag vet ju vad du vill nu , jag har ju verkligen fått det bekräftat och snälla
säg inte emot för du har redan valt för längesedan .
men räkna inte med att jag kan vara din vän heller om ett tag .
Kommer vara NOLL, ingenting .
Du har verkligen fått mig och brinna , och det kommer vara aska kvar som
blåser bort sen .

Jag lever mitt liv nu ,
I MAY BE BAD BUT IM PERFECTLY GOOOOOOD AT IT (8)
Anna med A » 2011-01-19 | 17:48:21
URL: http://annaavs.blogg.se/

vad gör du? :)

fillanotess » 2011-01-24 | 18:12:50
URL: http://fillanotess.blogg.se/

hej vi är 2 tjejer som äger en blogg tsm , o blev helt beroende när vi kollade in din blogg ! ;) (värkligen skit fin asso)

o därför undrar vi ifall du skulle kunna länka oss , vi länkar tbx :) TACK PÅ FÖRHAND o hoppas du får en fin dag. kramar<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback