black and white.

Jag ger upp allting nu , släpper allt och drar en ny start .
Där jag släpper dem flesta personerna som varit i mitt liv .
Det mesta som vart i mitt liv .

Nu är det start för att få känna en jävla glädje .
Jag är ledsen för vad jag gjort mot folk , jag är ledsen för att
jag varit så jävla elak och bitchig .
Att jag är så jävla känslokall och inte visar någon som helst respekt för
något ..
Jag vet varför jag är sån , men det är ingen anledning till att vara sådan .

eller det som dött ifrån mig , jag är glad över det ni hade åstadkommit .
Jag ska inte vara ledsen för att ni dog . Ni gjorde alla något speciellt i mitt liv .

Jag bara önska att allting kunde bli bra på en minut .

Lova mig att tänka oss som en gång så vackra.
Lova mig att tänka oss fortfarande ljusa fortfarande färgstarka.
Lova mig att se tillbaka oss som en gång i ditt liv du haft
.
I will be fine without you


nathalie » 2011-01-16 | 14:51:46
URL: http://evanathalies.blogg.se/

jag gillar din blogg, keep up the good work! :)

soofie » 2011-01-16 | 16:11:11
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

sv: yes :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback