im with you ..

denna bakisdagen har nog varit den värsta -.-
Fått se bilder på en häst , den hästen jag saknar så grovt jävla mycket .
Tar fortfarande på mig skulden ..
i miss you ..

Hatar att när man har en dålig dag tänker man på hur mycket dåligt som helst .
Tänkt på alla förluster förra året , 2 hästar ,2 katter o vår vovve vi hade sen jag var mini mini .
Det på ett år sen skulle jag ta massa mer skit därtill av personer i fråga.
Men jag var fanimig stark , jag är fanimig grym är jag ! ATT JAG STOD UT!
hela jävla 2010 var ett stort jävla fett problem för mig men här är jag !
KLARA MIG !

Jag ska fortsätta vara så jävla stark , jag har vikt mig nu i 2 veckor .
men nu jävlar blir det förändringar !!!


You were everything, everything that I wanted .

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback