jimmy eat world - 23

Är det bara jag som råkar ut att lyssna på dem mest tragiska låtarna när
jag får tragiska besked ?

erik avlivades - iris
thunder avlivades (pappa var i sambad på akut) - breakeven
Raina försvann - sidewalks
Fyrtum försvinner - 23

Det är svårt att förlora någon/något man älskar , det finns ingen tvekan om att
tårar fälls när man får besked om sådant .
men man måste gå igenom sådant för att klara av livet , det är så .
Man får ta en dag i taget och kämpa vidare .
Jag fick ett besked idag , och det kändes ju verkligen som att året började bra ..
Men en sak jag inte kan räkna ut , allt dör fortfarande ifrån mig känns det som .
Jag hoppas för deras skull att de överlever , men det dör då . ska jag sluta hoppas ?
Jag mena , man får läxor i livet o lära , jag har lärt mig att förlora men att
samma sak sker om och om igen , det gör fanimig riktigt jävla ont !
När man verkligen kämpar för att hitta en lösning så får man veta att den lösningen
inte funkar , det är kört .
Det spelar ingen roll hur många tårar som fälls , hur mycket man ber och bönar .
Ett beslut är fattat ..
Jag klarar inte såna beslut , jag är så jävla svag så det finns fan inte .
amanda » 2011-01-02 | 00:53:26
URL: http://liindstrand.blogg.se/

sv: tack detsamma gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback