nej förihelvete !

vaknade med världens jävla huvudvärk !!!
Nyss alltså , för en 20 min sen ..
Fick ett wonderfull sms också , hallelujah !!!

Blir hem till mami o papi imorgon , behövs !
fira vanessa , girls kväll typ :) hon fyller år idag så grattis !! <3

Blir så jävla tvär på att vara reserv all  fucking time.
Tackade fan nej till cheerleadingen nu fatt jag inte skulle ha tid dels pga
att jobba o shit och nu aa .. kul jul !
känner mig som en jävla reserv för allt o alla just nnu alltså .
Funkar det inte med den så kommer jag in i bilden .



Vanessa » 2011-01-17 | 23:28:11
URL: http://vanessakjell.blogg.se/

Tack för den mysiga kvällen !! :D

Det är skönt att komma ifrån allt ett tag kan jag hålla med dig om ^^, Love Ya ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback