god natt ^^

hejsan hoppsan , jag uppdaterar sjukt dåligt .
men har en del att göra här borta och så ^^
var ute i onsdags, vi fann trevligt sällskap hela kvället =)
träffade några av dem igår ute också =)
igår var jag dock nykter , eftersom jag fått börja gå på antibiotika . 
och nu blir ni allt bra nyfikna varför ? 
jag blev biten av en hund i fredags, i handleden .
ska förhindra blodförgiftning =) 
men jag pinas fan mer av tabletterna än bettet just nu ..
asså jag har ändå tänkt på vissa grejer , 
=/ jag saknar bland annat dig !
fick ett meddelande i onsdags , haha kan inte sluta kolla på det .
"07********** hi my names *blabla* id love to see you again xox"
hahah jag är sjuk .. 
här e en bild iaf på hur handleden ser ut idag , mycket bättre !!
klicka på bilderna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback