neee usch ..

Kom precis hem till mami o papi :)
så nu har jag tagit mamis data , hahah snäll jag är !:)
Dagen har vart rätt okej förutom att jag fick vakna cp tidigt ,lisa fick
upp mig till ridningen ^^ haha ..
Hade hoppats på att jag skulle få sket tessa idag men aa .. haha
fick baloo ist .. buhu , sad woman ah yeah.
Men han var mysig , iaf i stallet . dock jävligt framtung i ridningen ..
Träningsverk förväntas då .. haha !
Ehm stack till svenskan ändå idag , tänkte skita it men nej skulle ändå
hämta mina ridbyxor så jag skulle slippa ta lisas nästa gång igen XD hahah ..
drog hem och var hemma 1 timme eller något efter svenskan sen stack jag hitåt :)
cp lång bussresa alltså , tvär trött är jag xD
imorgon blir det överby och så , fixa jättebebisens papper sen är hon inte
min längre garanterat ..
Aja , taggar som fan inför helgen alltså .. allt blir bättre då ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback