perfect.

Jag vill bara göra dig stolt men jag kommer aldrig vara bra nog för dig .
Jag kan inte låtsas att att jag är bra och du kan inte ändra mig för vi förlorade allt
Inget varar för evigt . Jag är ledsen jag kan inte vara perfekt
Nu är det bara för sent och vi kan inte tillbaka
Jag försöker att inte tänka den smärta jag känner inuti.
Visste du att du brukade vara min hjälte?
Alla dagar du tillbringade med mig verkar nu långt borta
Och det känns som om du inte bryr dig längre.
nu försöker jag hårt för att göra dig stolt.
Jag kommer aldrig vara bra nog för dig
Jag tål inte ett till bråk , och inget e bra.
Inget kommer att förändra de saker som du sa
Inget ska göra detta bra igen
vänd inte ryggen. Jag kan inte tro att det är svårt att prata med dig
Men du förstår inte ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback