all of these years

inte sovit så bra inatt faktiskt , blir så mycket tänkande numera XD
men men nu vet jag iaf .. 
det är väl det,  jag tar studenten nästa vecka . då är det bara 
närmare o närmare allting ..
tiden har gått fort verkligen det har den .
Det är här kapitlet slutar och ett nytt börjar.
Tiden är inne för att släppa taget ,den svåraste delen är när du vet..
Men jag kommer alltid att minnas
Vi har haft tiden i våra liv ,och nu vänds sidan.
Berättelserna kommer vi att skriva
Och jag kommer inte att glömma ansiktena som lämnades kvar
Det är svårt att gå ifrån de bästa av dagarna
Men om det måste ta slut är jag glad att du har varit min vän ..
Vi säger adjö, håller i varandra hårt till dessa minnen som aldrig dör ..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback