Jaja fundersam !

Tjenare , uppdaterar varannan vecka känner jag ! 
haha , wishoo ! 
har fan inte hänt nått bra crac på länge asså, 
bara varit hemma och hela förra veckan var jag sjuk ,såsom nu . 
Nu hostar jag sönder mina revben bara , känner hur det spricker snart asså XD 
Funderingar och planeringar hur jag ska få hem Killer , hur jag ska få ihop summan osv . 
Ingen billig häst det , men han är värd varje öre ! 
Kommer bli en superduper häst =) och det bästa är , jag tycker så mycket om honom =) Haha . 
Har namn och grejer till honom fixat , allt löser sig och det känns så bra =)
Varit på fölförsäljning , märrförsäljning osv de senaste veckorna =)
Hände stuff dagen vi skulle till föl försäljjningen som fortfarande inte är nice o tänka på .
Och bingo den lilla busen sparka mig (ställde sig och sparka te me framhoven) så min hand strök med .
Roxy pusha in mig i väggen så jag hade rygg smärtor veckan ut =)
Fölen blev sålda , hurra hurra va väl det =)
I tisdags förra veckan åkte lilla Calle o Grekland till försäljning , buhu dem stanna kvar
Så thilda va väl lite ledsen sådär haha loove Calle gamling ! <3 HAHA .
Dagen efter var det lång väg till Märr försäljningen , över 3 timmars resa , sjuk som jag
var febra jag och sov sönder hela vägen . FIck dessutom gå i Försäljningsringen
med min favorit prinsessa =) Kände mig ut stirrad o hon gick så fint lilla sessan ! =)
Hon såldes inte , men fitt märr o zingo såldes =) Fittmärr visade sig vara en gosig märr dem 2
sista dagarna -.- jävla hest!
Ja det är väl så livet ser ut när man jobbar här på irland =) Massa spännande saker ,
Fick veta att Lilla Calle kommer imorrn :D WIHO!
särat på Flight & Rihanna idag också , lilla rihanna så söt så de fölet ! HAHA
Kommer aldrig glömma försäljningen med Speedy , jävlars vad jag grät! :o
Just nu suger livet balle , övergedd , lämnad ? Vafan kan man komma hem till .
Jo , jag får min Killer februari - mars ! <3
Kommer väl mer såsmåningom ! =) 

MIN KILLER ! <3
Min sessa innan vi klippte av manen ! :i

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback