bara ett liv !

Jag välkomnar evelina till världen , som kom igår :)
Så jag är faster , fick se en bild på henne idag . Jätte gullig !
Men fick höra på min bror inatt "bloood ... det bara spruta blod ... blod överallt ... "
hAHAHAHHA , han sa att det var värre att se en förlossning än o se saw filmerna , well ..
Grattis till marcus min bror , och maddo :)

Vinterpysslat lite med syrran , kollat rölli , HAHAHAHAH !
promenix snart ,får försöka . hatar uppförsbackar just nu , gör ont som fän .
Och nerför . men vi ska hitta julgran ;) HAHAHAH !
På måndag , shoppa , busskort , hem till lindome typ :)

Kolla inte bort , spring inte bort , älskling det är bara livet .
förlora inte din tro , spring inte iväg , älskling det är bara livet .
YSF » 2010-12-18 | 14:33:22
URL: http://ysf.blogg.se/

Hur mår du denna lördag då?;)

Alexandresen » 2010-12-18 | 18:50:26
URL: http://alexandresen.blogg.se/

sv: hur kallt va de? de hade jag gärna velat se xD de hade säkert set roligt ut :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback