om jag fick välja mellan

om jag fick välja mellan att gå om alla åren i skolan ,
eller skippa skolan .
Jag hade valt gå om alla åren , iaf börja om . gå tillbaka och sköta allting .
Försökt iaf , men det är lite försent nu eller ?
Iaf fatt fixa alltihopa , men inte fatt fixa endel som G i de ämnerna som önskas.
Jag kommer aldrig gå vidare till skolan i london som mina planer riktade åt efteråt
men kanske om 1 år är jag där ? Försöka plugga upp på komvux eller liknande ?
ser ni ? Det finns fortfarande hopp djupt inom mig .
Något inom mig som inte vill ge upp , och det gäller att det inom mig tänker fan
inte ge upp vänskapen mellan oss 2 , den vi hade .
Men det inom mig har gett upp en grej med en annan person , som är död för mig nu .
So dead .

Men , hoppet är fortfarande en eld ! :)
johanna » 2010-12-08 | 17:43:33
URL: http://jmok.blogg.se/

:D vad gör du ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback