bebis skadad =/

så fort man kom till skolan fick man veta att wizard har fått sig en gaffelbands skada , tar 
ca 8 månader o läka .. dem vet inte vad dem gör av henne, skickar tillbaka till ägaren antagligen ..
menvad gör han av henne ? jag är iaf första pax på att köpa henne , hon är ju my little pony !
lärarna skulle prata med kära rektorn om att jag ville ha henne , så ska han föra vidare det till ägaren!
Wizard hjärtat ! =/ <3

Förövrigt har väl dagen vart helt bäst på morgonen där iaf , fast fick esteban
som vanligt . han var lite busig idag , hahaha !
det gillas !:D
kommer få blackie någon gång nu innan vi tar studenten , FINALLy!
haha , men vill pröva på kadmos också! största hästen där!
fick även esteban o göra något som han aldrig förut gjort .
det var jätte bra tyckte lärarn :)

sen åkte jag till skolan och fick snefylla utan alkohol , haha börja nästan lipa
när jag först "Skällde" på mia eller vafan man ska säga , blev så jävla sne när vissa förstör hästarna...
Sen gick jag och pratade med lärarna , sen blev det svenska (y)
Ligger efter så tänkte fixa ihop allt imorgon kväll!
Sen pratade jag ihop mig med vanessa och fick pratat ut iaf i 5 minuter .
Så nu är allt frid o fröjd igen ! :)

Sen när jag kom hem följde vanessa med för hon skulle lämna barn sängarna
mami skulle få , hahaha . sen sökte vi ett jobb i turkey !
sedan fick hon väl åka hem , och vi far till broder&maddo o hälsa på evelina ! ;)
när jag kom hem var det träning som stod på schemat !
och nyss har jag bastat ! :)


Darling vi ska lösa detta här!
Antingen blir du avels sto eller så köper jag dig .
Jag måste det !!
<3

t h a i p i n n e n ♥ » 2011-04-28 | 16:34:37
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

sv; härligt, jo samma här :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback