falskt!

Gå runt och FÖRSÖK få folk emot mig , varsegod men i slutändan är det jag som är mer trovärdig då jag
bryr mig om dem som får höra den falska historian !
Dem tror inte på dig , för dem får höra från mig hur det egentligen ligger till !
Folk har tröttnat !!
Det enda som snurrar i huvudet på dig är dig själv , du bryr dig inte om andra !

&
Grattis till älskade Sandra sunberg som fyller år idag ! :) <3
firas står på listan ! :D <3 <3 <3 <3

snart bär det av till körskolan , plugga teori i 2 timmar .
sen körning och sen hem och träna .
1 mil i morse.. HAHAHA jag är sanslös,nu börjar jag få jävla träningsmani
all over again som jag hade förra året ! HAHAHAH bäst är jag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback