just kiss it!

hel galen kväll igår , träffa folk man kände återigen .
här går man inte anonym på trädgårn inte !
Gamla klasskompisar till gamla polare , hahaha ..
nej det var väl kanon kul , träffade några knasiga örebroare , jävla roliga iaf ^^
Sen blev jag pisst off , wellwell it's all history now !
Tackar andré.L iaf , hade inte jag snackat med dig hade jag fan avlidit eller något .
tack fatt du finns gubben! :) <3

Sen fick man veta att man var ett jävla as igår , ovanligt .
ett jävla arsel (y , well .. Jag är väl det då :)
Inget jag kan hjälpa , att min attityd & ärlighet är större än röven :)
Ärlighet varar längst babe ;)
trivs ganska bra ihop med volbeats still counting ! :)

just kiss my ass!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback