lång dag!

Idag har jag haft en nice dag förutom att jag inte kunde sova bra inatt =/
vakna av sjuka drömmar hela natten , allt var fel , jag låg fel , mobilen var trasig intala jag mig själv .
Jag var inte där , du hatade mig , allt var fel .
men hade mysigt igår med lisa och hennes mami ! haha :)
Ridningen gick kanoners , esteban förstod väl när man började kämpa lite mer .
hahah så söt . Åkte till skolan sen , pratade med ingvar men gubben bara skällde på mgi och
paulina (y , sen svenskan . Hem och tränade , duschade av mig , åkte till syrran och fula mig där
och det behövdes ! <3
åkte hem och tränade , duschat och sen kollat bb ! :)
imorgon är  det körlektioner och teori som inväntas , halkan nästa vecka sen är det
hey ho lets go!


Om jag kunde skulle jag gå vart du kommer att gå , Högt upp eller ner lågt
Jag ska gå vart du kommer att gå ..
spring iväg med mitt hjärta , spring iväg med mitt hopp spring iväg med min kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback