how about you ..

wey , backstage igår . den värsta smällen var fan efter typ 2 timmar xD
Ramla förfan in i huset iprincip , nej först var det
"ÄR ZERAPHINA HEMMA???????????" sen *BOOOOOOOM* "ajj"
så öppnas dörrn och TADA där stod min syster , det enda jag säger är "KAN DU TA AV MIG SKORNA ?
KRILLE ÅKTE ALDRIG MED OCH HJÄLPER MIG O PLOCKA AV DEM"
hahahahaha så störd ...
Kröp iprincip hela tiden och börja prata med lordi xD delade pepparkakor med honom (y
lyckad kväll !
Krille fick stå ut med mig i telefon jävla länge xD stackare ... HAHAHAHHA .


Jag är så jävla rädd fatt förlora dig totalt ..
har så jävla ont i magen ...
kanske är försent .. fan vet jag men vafan ..
Jag vill veta vad jag ska göra fatt det ska bli bra ..
eller aa vad jag ska göra fatt min vilja ska gå igenom ..
Det har gått för lång tid .. du får mig att tänka på annat verkligen ..
Förra tisdagen , jag var skit tvär och mådde åt helvete o grät ..
så kom du in , och jag kände inte av något längre , jag mådde verkligen bra ..
vill bara inte veta ifall det var sista gången jag fick känna mig så lycklig genom o ha dig
bredvid mig .. Känner mig bara verklig med dig .
lita på det jag säger , för det är fanimig sanningen så mycket som jag skrivit om dig ..
jag tror inte att du fattar att jag faktiskt kan gråta över dig , jag längtar verklgen efter det leendet .
I'm still insanly deeply inlove ..
mer och mer ..

soofie » 2011-01-15 | 15:41:47
URL: http://soofielundberg.blogg.se/

sv: haha okejs :), kanske festa vet inte riktigt än :)

Anna med A » 2011-01-15 | 16:35:41
URL: http://annaavs.blogg.se/

kan ju bli så;)

Alexandresen » 2011-01-16 | 15:58:09
URL: http://alexandresen.blogg.se/

fin bild :=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback