lätt hjärnskakning

as seg , har sån jävla yrsel och mår så inåthelvetes illa .
Klarade inte av o vara i skolan idag , var där men aa höll på att spy och svimma .
Lätt hjärnskakning var det fart på fick jag veta .
Yeye , ska vila iaf . Ändå äre stalltjänst som gäller imorgon ;s (Y)



föralltid och en dag , det är vad jag vill när jag är med dig
Du kommer aldrig att bortingen kan göra mig som du gör
föralltid och en dag det är hur länge jag kommer att gilla dig
Du kommer aldrig att försvinna jag kommer att söka hela denna världen för dig
.
Jag kan söka en livstid och jag skulle hitta någon speciell som jag kunde kalla min
Där är du , vill alltid ha dig runt mig för evigt ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback