(yyy not good asså

kom hem för typ 30 min sen , ätit och dricker mitt kaffe nu .
mina dagar är fan planerade xD
vakna , skola , jobba , hem , kaffe , sova .
HAHA !

hittade en text på syrrans logg på FB .
Passa grymt bra alltså . .
översätts till svenska (y

Jag är inte rädd för att känna och jag är inte rädd för att försöka
Jag är bara rädd för att förlora och jag är rädd för att dö .
... Jag är inte rädd för att vara sjuk , jag är mer rädd för att bli bra
Jag är inte rädd , sätt pistolen i min hand
Jag är bara rädd att det kommer göra ont som fan!
Jag är inte rädd för att stå stilla - Jag är bara rädd för att bli uttråkad
Jag är inte rädd för att tala om mitt sinne - Jag är bara rädd för att bli ignorerad

Jag är inte rädd för att vara ful - Jag kunde inte bry mig om vad de säger
Jag är inte rädd för lyckliga slut - Jag är bara rädd mitt liv kommer inte att fungera på det sätte
t

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback