IRELAND

Hejsan hoppsan , nu är jag i Irland . 
Haft jätte bra dagar nu dem första dagarna :) 
blivit kär i ett fullblod sto som är 2 år , kallar henne bambiy :)
nu sitter jag i köket vid fönstret där de tär bäst täckning . 
Pratat med mamma pappa o timmy o lisa idag , fast lisa på msn ..
känner mig genast mycket bättre till mods :)
ÄLSKAR ER !!!! <3<3<3<3 SAKNAR ER SÅ MYCKET ! 
imorrn ska jag prata med vanessa också ! :)< 3 
dagarna rullar på , vilket är jävla skönt .. redan gått 4 dagar i irland .
NORDIRLAND om jag ska va exakt . ska la ut på en röka och sen sova . 
vädret är som en boll , stuttsar upp och ner hela tiden . ena studen sol , andra regn .
Vilkt är skönt som fan !
As varmt sen kommer regnet sen as varmt osvosv ! :)
kanske blir utgång på lördag , ska kolla på de .. :) 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback